Trazzor Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 så alla har typ fått gta sa nu...? Hmm bra...va de kul tycker ni..hade de väntat upp sina förhoppningar eller sög gta sa..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det kunne kanske ha lite bättre grafik. OM MAN RÅKAT DÖDA CJ´S TJEJ, HUR FÅR MAN EN NY OCH NÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeeeee Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 bra cool_boy........jag tror inte man får en <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 bigfoot finns i gta:san andreas :lol: >>>bigfoot<<< :rolleyes: coolt eller hur :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jooo jag har också dödat henne haha..men jag har en annan i LV Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) får man börja med en tjej också, då slipper man ragga upp en med en bra bil!!! :P HA HA HA HA Men hur går det till på två spelare är det två cj och hela världen eller hur går det till??? :cry: Redigerat 2 November 2004 av speedez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Nu låser jag denna tråd. Enorm tråd där det snackas om allt möjligt. Känn er välkommna att diskutera SA i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg