Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

snälla hjelp oss att besegra ganondorf i hans slott han bara skjuter blixtrar och så........föresten så pratar jag om ocarina of time....hjelp oss vi vill klara spelet

Gäst henke37
Skrivet

Du(spelaren) har gjort det en gång tidigare(4:e bossen). Men den här gången så räcker det inte att han blir träffad av energisfären...

• 3 veckor senare...
Skrivet

när han laddar så det kommer blixtar så ska du istället för att slå med svärdet ladda upp med en Spinn attack..

Va? Nu fattar jag inte. Jag brukar göra så här: När han skjuter elektriska klot slår jag tillbaka dem med svärdet. När han blir träffad använder jag hookshot för att ta mig bort till honom och så slår jag honom med svärdet. När han laddar sin andra attack skjuter jag honom med en ljuspil innan han hinner attackera. Sen gör jag på samma sätt.
Gäst AntonJ3000
Skrivet

När jag spelade så bara tror jag tog svärdet slog tillbaka och sen sjöt ljus pil och hoppade lite när han tog sönder golv platorna

Men det jag sa kan vara fel det var 3 år sen jag spelade för jag råkade radera save filen så jag fick starta om :unsure: :( :( :( :(

• Skapa ny...