Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 eller typ med liten text: tommy sucks haha eftersom tommy e inte med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ha, fräckt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Grymt :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja egen text :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Lite jobbigt om man skulle göra egna tatueringar, tänk om man gjorde fel!.. :lol: :lol: Jihu, inlägg #100 :lol: Redigerat 3 Augusti 2004 av Luckeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 då får man väl ta laser behandling :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Men som chain sa, man skulle ju kunna välja själv vilken bokstav man ville tatuera in så kunde man skriva nåt och vara säker på att det blev bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Man kommer kunna tatuera sig på nya gta sa ! lite coolt! Man kan bli fet & klippa sig också :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Lite jobbigt om man skulle göra egna tatueringar, tänk om man gjorde fel!.. :lol: :lol: Jihu, inlägg #100 :lol: JAg tror a det finns bilder osså får du välja mellan dem typ ! Varje tatoo kostar typ 50$ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag har en bild hur mycke den kostar att tatuera på cj`s rygg PRIS LISTAN OCH TATUERINGA Vaffö är det 3 st San Andreas Tatoo´s ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vet inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag vet faktiskt inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg