Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har köpt Buffy och vampyrerna (eller Buffy the vampire slayer för att vara exakt) på ps2 i England.

Jag har inte sett spelet här hemma men undrar ändå om det är någon som har det.

Jag har nämligen fastnat redan på banan "The blood factory"-den andra banan alltså.

Xander ska befria fångarna och jag har släppt ut tre fångar men sen kommer man till ett rum med elstängsel där jag inte förstår hur man ska komma över.

Och man kan inte gå därifrån från det första rummet för alla fångar är inte befriade.

Dessutom hittar jag ingen knapp för att stänga av elen.

Så, till frågan- vad gör jag?

Uppskattar verkligen den minsta hjälp för det här spelet verkar åtminstonde hittills väldigt bra!

• 1 år senare...
Skrivet

Jag har köpt Buffy och vampyrerna (eller Buffy the vampire slayer för att vara exakt) på ps2 i England.

Jag har inte sett spelet här hemma men undrar ändå om det är någon som har det.

Jag har nämligen fastnat redan på banan "The blood factory"-den andra banan alltså.

Xander ska befria fångarna och jag har släppt ut tre fångar men sen kommer man till ett rum med elstängsel där jag inte förstår hur man ska komma över.

Och man kan inte gå därifrån från det första rummet för alla fångar är inte befriade.

Dessutom hittar jag ingen knapp för att stänga av elen.

Så, till frågan- vad gör jag?

Uppskattar verkligen den minsta hjälp för det här spelet verkar åtminstonde hittills väldigt bra!

Mitt svar:

Hej! Jag har också det där spelet och det ligger en nyckeln på golvet efter en vampyr som du ska ta och låsa upp med.Gå fram till grinden och tryck på trekant.

Jag behöver också hjälp med en sak i Buffy men du har inte kommit så långt så du kan tyvärr inte hjälpa mig. Spelet är på engelska för mig också fast jag köptre det i Sverige. Lycka till!

• Skapa ny...