0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jolteon är snabbast...Espeon har mest Special attack, Umbreon har bäst special försvar.. Flareon har bäst Attack och vaporeon har bäst försvar...min vaporeon har bättre än en snorlax på lvl 100.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det är rätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 tror du att jag skulle ljuga eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nej såklart inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 då ska jag ha espeon eller vaporeon efter som jag älskar försvars pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 espeon har ju bäst Spe. Attack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag har också en espeon lv30 espeon gillar jag mest av alla eevees utvecklingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag gillar faktiskt också mes espeon...eller jag vet inte riktigt...jag gillar alla på sitt eget sätt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 då ska jag ha espeon eller vaporeon efter som jag älskar försvars pokemon. menar du inte umbreon och vaporeon?Jag gillar iaf också försvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 då ska jag ha espeon eller vaporeon efter som jag älskar försvars pokemon. menar du inte umbreon och vaporeon?Jag gillar iaf också försvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 tryck bara en gång...=) Hon/han menade säkert Umbreon istället för Espeon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Oj, förlåt råkade dubbel posta men jag fick eevee av en kompis som är i 49 och den har inte utväcklats till espeon än och den kommer inte lära sig psychic. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg