Link_Cable Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Jag har fastnat... :angry: Jag är på namek i the legacy og goku2... jag har planterat alla träden fått xperience sen har jag gått upp till norrut och kommit till ett gammalt tempel en namekian på där nere sa att man ska hitta 3 stenar och placera dom "IN THE HEART OF THE TEMPEL" jag har hittat 2 en rakt över templet och en uppe till höger har jag för mig... SVARA TIDIGAST MÖJLIGT! Inga otroliga teorier eller "Är-Spelet-Kul" frågor... och... ALLA DB-FANTASTER BÖR KÖPA DBZ THE LEGACY OF GOKU! DET ÄR BARA FÖR :cool:
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Den finns i en hemlig gång i början av templet.... ta den första teleporten sen går du igenom korridoren, sen finns det en hand som pekar in i väggen.. där finns den sista..
Link_Cable Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 tack, ness snabbt svarat! vilken lv är du på? jag är på 17...
BogreN Skrivet 22 November 2004 Rapport Skrivet 22 November 2004 var hittar man alla nameks.... jag behöver hitta dom... sen var kan jag träna på nåt bra ställe för att besegra C19 tror jag det e... snälla skriv så fort som möjligt B)
Gäst Ka_Sin Skrivet 22 November 2004 Rapport Skrivet 22 November 2004 fel länk... detta är nog legend of goku 1 inte 2... ...jag tycket 1:an är bra... (vill köpa 2:an snart) min var på något lv 2X (mellan 20-27)
Giga_Bowser Skrivet 23 November 2004 Rapport Skrivet 23 November 2004 Man kan väl bara komma till level 25. Rätta mig om jag har fel.
Rekommendera inlägg