*MiH*Puma Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Ja det har gått nått år sen jag fick mitt GBA och nu har jag väl blivit sugen på att köpa nått nytt spel helst Platform lr Firt Person... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 megaman zero äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Pokémon och Zelda är ju inte helt fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Varför inte ett super mario spel, elelr zelda såklart. Bra spel. Gärna FF också, final fantasy du vet. Det är RIKTIGT bra story. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 FF tactics advande är skitbra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 FF tactics advande är skitbra... 5/10 i superplay. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag skiter väl i Superplay....jag tycker det är skitkul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Du, super play har knappast inte alltid rätt, jag tycker det är askul, och du kan inte säga ngt om du inte har spelat det sj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Du, super play har knappast inte alltid rätt, jag tycker det är askul, och du kan inte säga ngt om du inte har spelat det sj. bra sagt...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 köp metroid zeromission Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 FF tactics advande vad gör man på det då? jag har faktiskt tänkt på Zelda men inte Pokémon spelade det för några år sen men jag tröttnade på det! finns det bara 1 Zelda spel lr flera st? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det finns jätte många Zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg