farhad88 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Hejsan Någon vid namn vegeto i forumet nintendo 8 bit svarade mig farhad88 att det fanns en bana i world 8 med moln på och för sista gången hur kommer jag till koopa i world 8 på super mario brothers 3, det finns bara 2 banor på super mario brothers 3 world 8 det vill säga bana 1 och bana 2 och sedan en liten bana där man ska slå en boss för att öppna ett nyckelhål, det finns 4 eller 5 nyckel i world8, en finns i de första banorna när man kommer till world 8 i super Mario brothers 3, en i andra delen, en i tredjedelen och en i sista delen där själva slottet finns det nyckelhål kan jag inte öppna, varför Farhad
Gäst toxic avenger Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 för att det ska vara en utmaning
farhad88 Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 detta är inga utmaningar, utan jag vill veta hur jag kan komma till bowser det vill säga hur gör jag för att öppna nyckelhålet framför slottet i slutet av world 8 på super Mario 3
Rekommendera inlägg