FireFly Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Varför är vissa användarnamn svarta istället för blåa, te.x "Pokemon"s... Det är alltså inga länkar till deras profilsidor som det är på alla oss andra! Det tycker jag är riktigt konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 ja kanske han är avstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Nej jag tror att de inte vill visa sin personliga infromation för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Nej jag tror att de inte vill visa sin personliga infromation för andra. ja det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag tror dem är så kallade gäster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ja som att donkey kong text är guldig liksom :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 ja som att donkey kong text är guldig liksom :S Men han har ju köpt de i affären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Om man köper en färg och tar bort den igen. Varför kan man inte få tillbaka den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.