Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 vart får man alla?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 dom är igentligen inte viktiga... man kan ju klura ut koden iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 svara då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Asså du får ha lite tålamod :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 men ändå!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Man hittar allihopa i labbet. Men jag fattade aldrig att man skulle sätta dem i DNA analysatorn och klura ut koden så jag bara gissade den. Jag tror det var bayleef,raikou och någon mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Men en gång körde jag det hos en kompis som jag har och då hade jag redan gjort det men koden var annorlunda. När jag spelade var det: Raikou, sudowoodo och suiciune som var koden men när min kompis spelade var det: Raikou, Croconaw och suiciune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Konstigt för jag hjälpte min kompis med samma kod som jag hade men det kanske bara var en slump. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja, det måste det vara men raikou och suiciune var iallafall samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 säg vart alla finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg