Metroid Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 De e ej så kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 De e ej så kul.. det kan vara roligt om man har flera kompisar och spelar live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (Pippo @ 09/08-2004 15:09:44) De e ej så kul.. det kan vara roligt om man har flera kompisar och spelar live. Då är de riktigt kuul ! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 jag tycker det bara är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) tror nog jag ska köpa xbox paketet med halo och mm3... o sedan köpa live :P :gitarr: ... men om man typ har 2 dosor kan man ha en kompis som spelar med andra dosan o ja med 1 (typ) o sen köra live med andra lr ? Redigerat 16 Augusti 2004 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Lada ner från internet den billen du vill ha så slliper du sköra dom tråkiga_barnona :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 tror nog jag ska köpa xbox paketet med halo och mm3... o sedan köpa live :P :gitarr: ... men om man typ har 2 dosor kan man ha en kompis som spelar med andra dosan o ja med 1 (typ) o sen köra live med andra lr ? nej inte på mm3 men om du köper live stratpaketet så får du tre live demo spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 okej !.. nu ska jag precis köpa xbox :D... jaja ses :P... :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) mm3 e ball i början..men sen suger det rätt hårt..dålig körkänsla..tycker rally sports challenge2 e mycket mycket bättre..men det e iof en annan typ av spel.. Redigerat 16 Augusti 2004 av Star Gazer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 mm3 e ball i början..men sen suger det rätt hårt..dålig körkänsla..tycker rally sports challenge2 e mycket mycket bättre..men det e iof en annan typ av spel.. man styr alldeles för lått och man snuarrar typ aldrig runt...... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 :) Jag kan ett fusk om det är Midtown Madness 3! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 :) Jag kan ett fusk om det är Midtown Madness 3! :) alla kan fusket..... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg