JoJjo_ Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ni vet den där radiosignalen i Unowngrottan? vad är det förnåt? det kan inte direkt vara en unown,ellerhur?eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det sägs vara en Celebi signal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag tror det är det! allså kan celei finnas igrottan eller? :huh: :o :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Många säger det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Kalla mig knäpp,men jag tycker att den gråter.NI behöver inte tycka de. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 VAAAA Celebi nä det är inte sant ...........tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) inte många har läst den berättelsen om celebi? nä nu ska jag förklara! alltså har någon sett pokemon filmen med Celebi? jag såg den i trean på den japanska versionen, celebi är Ilexs forests "beskyddare"... den går genom tiden med hjälp av den där lilla huset som liknar en liten stuga i Ilex Forest.. och därför finns celebi i Ilex Forest, men jag kan säga, DET GÅR INTE ATT FIXA CELEBI UTAN GAMESHARK.. eller på ett annat hederligt sätt... :P för att det blev nåt fel när man skulle översätta "celebi-sidequest" du kan läsa den i ett annat forum! och förresten, radiosignalen har med unown att göra, ifall du fångar alla (som jag gjort ;) ) så kan du printa ut unown med nintendo photoshop! det var allt! men som du vet är kabuto puzzeln inte den ända pusseln utan det finns också aerodactail (eller hur det nu stavas) och dragonite Redigerat 3 Augusti 2004 av _death_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 och ho-oh och tentacruel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 finns det med tentacruell? var? :o :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 har för mig att Tentacool/tentacruel fanns på en...men då ska man komma från Union cave...asså bakifrån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok jag fattar precis ad du menar ...eh :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg