Gäst Anta Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Har fortet slutat var det sista föra gången eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 japp det va sista avsnittet förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Synd det var roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Hade tröttnat för länge sen jag tyckte Dan Bäckman gjorde det oseriöst. Så jag slutade att titta på det. Svar: Ja det var sista avsnittet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Hade tröttnat för länge sen jag tyckte Dan Bäckman gjorde det oseriöst. Så jag slutade att titta på det. Svar: Ja det var sista avsnittet.. dan bäckman var ju det bästa i hela programet, enda anledningen att jag tittade på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men jag tycker Fortet var dåligare än vad det var första gången, då gunde Svan var i farten! Det var mycket mer gammaldags, till det senaste fortet var det ju synth musik och så till det typ.. dessutom har dem kända deltagare och inte såna som sökte in, lite dåligare tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men jag tycker Fortet var dåligare än vad det var första gången, då gunde Svan var i farten! Det var mycket mer gammaldags, till det senaste fortet var det ju synth musik och så till det typ.. dessutom har dem kända deltagare och inte såna som sökte in, lite dåligare tycker jag... Jag håller helt och hållet med dig Joy! Det gamla (Fångarna på Fortet) var bättre, Fortet var inte lika spännande och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Ja just det! Så hette det, Fångarna på Fortet, man hör ju redan på namnet "Fångarna på Fortet" att det är mer gammaldags och "kämpigt" om ni förstår vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Håller fullständigt me dej, joy! fortet e ju astråkigt, nästan ingen variation heller...fångarna på fortet var roligare... ja gillade speciellt boule!!! den tjocke mannen om nån undrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Det är en skön åsikt du har Anni ;) Dessutom var det ju tjockisar som slängde in deltagarna i burar när de fastnat i en cell! Det var grymt! Och i stälelt för dan bäckman hade man Fader faraa eller vad han hette.. Han var mycket mer seriös en dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 "Tjockisen" kallades för boule, elle nått sånt, Joy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Ja jag håller också med joy mycket bättre förut men det är bra nu också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.