Shiny Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vem tycker ni är bäst LILEEP eller ANORITH jag gillar LILEEP/CRADILY B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vilket spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Pokémon Ruby/Sapphire.Själv så tycker jag bäst om Anorith och Armaldo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Båda är bra på sina sätt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 så sant så sant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jag har båda i lv100 men jag kan värkligen inte avgöra det... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s1lk Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 asså samus the king su skriver alltid "vilket spel" o sen skriver du inte mer du vet nog lika bra som alla andra vilket spel det är så sluta skriv så! ffs <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det e ruby/sapphire dom där fossilerna man kan ta i ökenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg