Hunted Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 kan ni skriva vart man hittar alla Snälla hjälp mig att hitta alla namnek är det sista jag måste klara för att klara spelet till 100 procent Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 min kusin har klarat spelet han har hittat alla nemikeanerna men själv vet jag ej...jag sak ringa han och fråga när jag kan så åter kommer jag med ett svar :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 kan du hjälpa mig med den sista strålen in till dr.geros labb=? vet inte var den här som ar bort strålen är (den sista) msn:[email protected] lunar: www365 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har nästan klarat det...allt utom Cells game arena...men alla namekar kan jag..föresten...vilket är Dr.geros lagg..(i vilket område finns det?? i Ginger town eler West city??) Namek: 1. i borgmästarens hus 2.Tropical islands 3. där Piccolo bor 4.Northern desért 5.northern mountains 6.i B byggnaden i west city 7. nära gokus hus... vill du veta mer om nån eller inte hittar den kan jag hjälpa dig...skriva bara vilken namke tex 5, 6 och 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 det finns inget som heter northern desert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg