:Fuskaren: Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ska jag ge min Blue orb (har Sapphire) till gubbarna längst upp på Mt.Pyre och vad händer när man har gjort det och vad mer ska man göra på Mt.Pyre och var får man Masterboll? Ifall man behöver klara ligan har jag det några gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ska man ge bort Blue orb?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 nej det tror jag inte...masterball finns i Team aqua/magmas Hideout.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 var ligger deras hideout då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 minns ej precis :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Man ska ge red och blue orb till dem på Mt.Pyre har jag för mig. . . Inte förrän man gjort de är friden tillbaka i Hoen säger de juh :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Man ska till ett ställe vid Route 128 och gå till ett djupt vatten och använda Dive. Sen när man har kommit till en ubåt ska man gå upp igen. sen ska man gå in i en grotta och gå lite. Då kommer man till Groudon/Kyogre (tror jag). Sen börjar ens Orb lysa och Groudon/Kyogre flyttar sig... Vet inte om det är så på Saphire men jag tror det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Högkvartet finns utanför Lilycove, i en grotta i vattnet. Om du redan har klarat det gömstället så kan du aldrig få Master Ball. Otur. Blue orb ska man lämna tbx efter att man har besegrat/fångat Kyogre. Varför man ska lämna tbx den minns jag inte, men jag vet att man ska det. Vad ska man annars ha den till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Man behöver väl inte lämna tillbaks den...? Isåfall varför?? *snål* :P Redigerat 3 Augusti 2004 av Luckeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 var ligger deras hideout då? utanför Lilycove city... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg