Gäst alan.shalaji Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 :kung: jag har gjort ett spel som heter castle of death.man är jack the ghostkiller på ca 1600 talet. det går ut på att man ska rädda prinsen. man slåss inte. det är mest som ett deckar spel. man går i olika labyrinter och är i gamla sjunkna båtar där man måste simma förbi pirat skelleten utan att dem tar dig. sedan får man ledtrådar av en älva. älvan säger också kontrolerna. :D det är roligare än dx-ball och doom 95. :( men det är inte roligare än doom 3 och call of duty. och det är lungt roligare än gta1 och 2. man kan också köra båtar och skriva fuskkoder. här kommer några fuskkoder:i dont wanna die-gör dig odödlig you cant see me-osynlig you cant hear me-fiendevakterna kan inte höra dig. please good kill them all-alla finder dör. det finns andra fuskkoder också men jag orkar inte skriva alla. jag har hållt på i ett och ett halvt år med det spelet och blev klar förra månaden. jag och min kompis johan har tagit en massa disketer och lagt in spelet i dom och vi håller på att sälja alla exemplar.vi säljer demoexemplar som bara innehåller 3 banor och hela spelet med 36 banor.priset är: hela spelet:100 kr demo spelet:10 kr jag håller också på med ett militärspel som utspelar sig i andra värdskriget. man är med amerika och slåss mot ss soldater.
Rekommendera inlägg