Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 hej jag har ett spel till gamecube med både The legend of zelda Ocarina of time och The Windwaker! är det ingen annan dom har det?
finaly_man Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har det ^^ Varför undrar du det då?
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 För jag behöver hjälp! att komma in i en speciell grav från Mountins of fire tror jag att det heter! hur kommer man ner där?
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 nej det heter Death Mountain trail. när man är i Gorons city och har pratat med Big Brtoher ohc spelas Saras song till honom vill han ju att man ska gå ner i Dodongos Cavern. Hur kommer man ner där?
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Kan ingen hjälpa mig?? :unsure: snyft
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Testa att skriva detta som Hjälp Ocarina of Time. I Nintendo 64 forumet så får du nog hjälp lite lättare.
Nyllet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 easy om du fått goron braclet som jag tror du ahr fått om du spela sarias sång till goron kungen (darunia?) då ska du gå ut från staden och sedan där det finns rupier i krukor precis utan för staden är det vänster/höger beror från vilket håll du komemr ifrån. Sen ska du gå ditt där det är en skylt med bomber i blommor (är åt något av hållen jag sa förut) kasta ner den för kanten så den stora stenen sprängs bort sedan är det bara gå in där nere
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 jag vet jag har redan klarat det!!
Rekommendera inlägg