Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag fattar inte varför man har med Capten Falcon i Home-Run Contest :blink: han skjuter ju bara uppåt med basebollracket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 han slår långt.han jag har kommit vid 300-400 med man tar brännbolls trät och sjuter fast inte helt så att den inte flyger nån stans sen håler man på så sen trycker man på B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja de görn den för mig också :( :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja de görn den för mig också :( :student: vad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) Han menar någ att den bara kommer uppåt eller? ;) Redigerat 3 Augusti 2004 av GabbeKebbabe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja de gör den :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jo den kommer bara upp men man får komma på ett annat sått för att få iväg den långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Hur då? <_< Förässten går det inte :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Om man använder besboll träet och trycker ordentligt på A så slår han först ett slag fram och sen skjuter upp. Om man trycker bara lite på A så trycker han bara framåt med treäet, vilket sandbagen inte flyger iväg av och så tar det 30 % i skada. gör så nåra ggr och sen Falcon punch. Då kan m,an komma långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag skar pröva tack för tipset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 använd roy istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Han är inte bra jag kommer bara 420 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg