Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Hej jag har inte spelat Zelda Ocarina så länge men jag har fastnat i Goron City när man har pratat med Big brother och har spelat Sara´s song så säger han att man ska gå ner i Dodongos Cavern och döda någa onda varelser eller nått! men hur kommerm man dit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 när du går ut från goron city så kor du till höger och där finns det en bombflower. ta upp den ( du måste ha ett armband först) släng ut den rakt utan för där den växer och så aprängs en stän bort. gå sedan in och tadam du har komit till grottan med varelserna börja med att gå rakt fram spräng väggen hoppa ut på platformen och sedan till vänster eller höger bästäm själv. Lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 tack men vadå för armband? finns det sån här bomb flower där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 du får det när du spelat sången för han goron broyher eller vad han nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ja det finns det. du får armbandet när du spelat sången för han goron brother eller vad han nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon_master Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok varsågod jag har klarat det så fråga järna igen lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har kommit in i Dodongus Cavern men det är ett rum som jag inte kommer nån vart i det finns två kistor där och en massa plåt saker man ska typ spränga en döt men jag vet inte hur! jag har sett bomb flowern men det är en sak som man måste hoppa upp på och det går inte med en bomb! vet du hur man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ska ba säga en sak Goronen som du spela Saria's Song till heter Darunia inte nånting med goron brother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har kommit in i Dodongus Cavern men det är ett rum som jag inte kommer nån vart i det finns två kistor där och en massa plåt saker man ska typ spränga en döt men jag vet inte hur! jag har sett bomb flowern men det är en sak som man måste hoppa upp på och det går inte med en bomb! vet du hur man ska göra? va för plåtsaker menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 behöver du hjälp med dogongos cavern? berätta från början av grottan vilket håll & vart du e nu(var du ligger) kanske kan hjälpa dej men minns inte så mycket där ligger på Fire Temple.. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg