Backspace Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Vilka 2 spel tycker ni jag ska önska mig till Gameboy advance? Det får inte vara några pokemon spel, Skriv gärna fler än 2 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Mario & Luigi Superstar saga, (Pokemon Pinball R/S), komme rmer! [ innom () betyder att du ändå borde önska dig det! ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Mario & Luigi Superstar saga, (Pokemon Pinball R/S), komme rmer! [ innom () betyder att du ändå borde önska dig det! ] Som jag sa skulle det inte var något pokemon spel kom gärna med fler förslag! Är Zelda: link of past bra? Jag funderar på de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Golden sun, Golden sun: the lost age, Crash Bandicoot XS...de e dom ja tycker e bra...zelda spelet oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag har det där zelda spelat. Det är ganska kul specielt the four swords. Jag tycker du ska önska dig zelda och advancewars2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Vilka 2 spel tycker ni jag ska önska mig till Gameboy advance? Det får inte vara några pokemon spel, Skriv gärna fler än 2 spel! Zelda: a Link to the Past och ett till Zelda: a Link to the Past =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Så nu har jag bestämt mig! Jag tycker det och ni tycker det! Spelet jag önskar mig blir Zelda! Tack för förslagen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg