ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Hur gör man för att plocka upp en electrode och sedan kasta den? Jag har sett datorn göra det med Link och jag har själv lyckets 1 gång (vet inte hur det gick till). Har ni nått tips omn hur man ska göra för att överleva 15 min multi man meelee? Får man nåt om man klarar många gubbar i cruel meelee? Jag fick en trofé (Mr Resetti) när jag klarat sammanlagt 15 gubbar, och mitt rekord med en gubbe är 9 st (Ness). Får man nåt om man klarar 10? Har hört nåt om Sonic och Tails, men jag vet inte om det stämmer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag kan svara på andra frågan jag klarade de med Donkey kong gör b+neråt attacken man dör knappt några liv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Hur gör mqan sen för att slå iväg säcken långt? Använder man baseboll träet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 det är klart man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ja,man använder baseball träet,men jag har bara lyckats skjuta den 74 meter med Fox..vet inte hur man kan skjuta den längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) man ska slå på den så att den får mera % Redigerat 3 Augusti 2004 av SSBM Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Ok,ska försöka :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 använd roy istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 med ice climber klarade jag ca 410 m genom att först trycka på b några ggr sedan gör man den här attacken så att hammaren snurrar i luften några ggr sen slår man iväg den med basebollträt! d va länge sen så jag minns inte riktigt hur jag gjorde men man får en n64-bana yoshi´s tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 man kan använda roy gör så här: ^A 3 ggr sen ladda med B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Det säjer typ alla i SSBM forum :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Men det är ju för att det funkar och för att det är en av dom lättaste metoderna att slå 400+. Det var iaf så jag klarade det första gåntgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg