Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 (redigerat) Jag klarade nästan 500 med bowser :P Redigerat 4 Augusti 2004 av GabbeKebbabe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 hur klara du det med bowser.... för att kasta electrode måste du vänta till den nästan sprängs ( den blir svart då ) då kan du ta den men du måste kasta den snabbt annars blir det kamikazee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 om man dödar 20 st. så får man sonic & tails! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Har du nåt tips om vilken gubbe som man ska använda och är det någon som har klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 om man dödar 20 st. så får man sonic & tails! :D :D nej.Det får man inte. Inte på japanska heller. Och det finns ingen deluxe version. Roys upp+b är bra på Cruel Melee om man tajmar sina attacker rätt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 du ska vänta tills electrode nästan exploderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Biggoron Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 när elktrode blinkar svart kan man ta upp den använd donky kong s ner B på15 man melee det ända man får på creuel är mr resetti med doktor mario är home run kontest lätt: vänd dig ta home run bat spring till secken gör en upp smash och en upp smash igen, vänd dig spring till säcken ock gör en upp smash till. spring fram och gör fram B tils det är en sekund kvar gå lite bak och slå så att bara toppen träffar då får du ca 450mn :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag fick nästan 500 med roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Har klarat 15 min melee nu!! :D Använde inte DK´s ner+B taktik, funkar inte wså bra. Använde istället Game & Watch :blink:. Ställde mig vid kanten och pepprade påp B Hela tiden (Kasta korv). Funkade bra, eftersom jag klarade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 haha,lol!Då har jag slösat över 3 timmar med DK...HAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Fan Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 kan man spela som dom då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Fan Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 sonic o tails asså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg