Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Kan jag inte ba spela prelude of light så jag kommer därifrån direkt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 har du klarat templet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nej asså jag ska göra det senare nu sitter jag vid datan,men jag ska klara efter jag har suttit vid datan klart ;) Men jag klarar templet lätt med din Hjälp! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ok...men har du bossnyckeln? annars finns den till höger om första trappan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag vet redan hur man klarar Volvagia har sett på en hemsida dom visar fett coolaste guiderna med bilder och vad man ska göra,och sen kan man se en film när link klarar bossar så jag klarar volvagia Easy................. Man ska banka han på skallen med hammar'n när han huvud kommer upp ur ett hål,och sen slå han med svärdet o.s.v. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Va e den på höger sida? först sa du vänster om Flaredance snubben?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hmm...nån av domp är det i alla fall...den med 3 stenar framför dörren.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ok fattar nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 :D Tack 0014 nu har jag klarat Fire Temple! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Goron Special crop är bomber ja och de dära stenarna har ingen betydelse...bara ett ansikte av en goron...ser det ut som i alla fall.. Goron Special Crops är väl bombblommor? Crop betyder ju gröda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg