:Fuskaren: Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Var ligger team Aquas/magmas hideout? Får man sin master boll där? och isånnafall var? B)
ouagadougo Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Kolla i ditt andra ämne (pokemon, Mt Pyre). Där har jag svarat.
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Masterball finns där inne i dera hideout, ifall du inte hittar den så fortsätt leta! Jag missade den, men jag fångade alla legendariske pokemonen (inc. Regi trion) Det blev riktigt problem iállafall, så du "MÅSTE" få tag på den, jag kan säga att den ligger i en sån pokeboll... (Fa% vad jag skriver noggrant när jag är skriver på en bärbar dator! :blink: )
Gäst Luke Almighty Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har sån J*vl@ otur jag visste inte att man fick master ball där! så nu kan jag inte gå tillbaks dit! :cry:
senig Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 jag med ..... jag starta om filen nu har jag swampert och han e bättre än blaziken jag e glad att jag inte hitta master ball för då hade jag aldrig startat om och valt swampert
Toxic! Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 då hade jag tur att jag hitta den första gången
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 det gjorde jag också första gången... Jag med.
Rekommendera inlägg