obbe Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vad är det för nåt förlåt att jag dubbel postar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kim_hellstrom Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) jag har UMBREON på elevel 100 och ESPEON på elevel 100 och JOLTEON,VAPOREON och FLAREON på elevel 20 och så har jag ju FERALIGATR, guld GYARADOS ,RAIKOU,ENTEI,BLISSEY,TYRANITAR,LUGIA,HO-OH och SNORLAX på elevel 100 jag har klonat många manster boll!!!! och pokemon!!på pokemon silver!!! Redigerat 5 Augusti 2004 av kim_hellstrom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 okej, kul för dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 min eevee som ska bli espeon har inte utväcklats :( den är i lv42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag tycker att det borde komma fler Eeveeutvecklingari framtiden... En gräs, Sten/ground, flying, steel... Tycker jag också!Det ska finnas gräs eevee speciellt för att det finn alltid eld och vatten så gräs är lite utanför!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg