jonny moto Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag ska välja mellan 3 spel sonic heroes som kommer ut snart eller beyblade eller sagan om kunungens återkomst vilken tycker ni till game cube asså :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag har inte spelat nån av dom men jag kan tre andra: Super smash bros. melee Zelda: the wind waker mario kart: double dash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 vilket gillar du mest? har du dom andra sagan om ringen spel så välj det.. men själv så gillar jag Mario kart och true crime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag tycker att du ska köpa Mariokart: Doubledash och Super Smash Bros Melee. Jag har de spelen och jag tycker att de är jätteroliga. De är jättebra. Jag garanterar att köpa dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag har redan ssbm och mkdd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Shark Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tycker sagan om konungens återkomst det är skit grymt 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jag har redan ssbm och mkdd Faan vad synd!!! Köp Super Mario Sunshine eller ta och köp F-Zero GX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 ta dragonball budokai bästa äventyret på story Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Köp sagan Om konungens Återkomst den e skiit bra o jag har varvat den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Köp sagan Om konungens Återkomst den e skiit bra o jag har varvat den :D Vad hände när du hade varvat spelet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 tråkit att varva spel snabbt man trötnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Ja, vad gör man annars. Man börjar iallafall inte förstå vad spelet går ut på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg