Light Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Men men kommer inte de ut den 11 ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jaså... men jag läste nånstans att de skulle komma 3:e augusti :blink: till data kom det ut den tredje. Xbox versionen är inte fastställd. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 kommer inte doom3 ut den 13 augusti till pc det gor den ialla fall i england i england kommer inte doom3 till xbox foren kanske 22 september och jag som hoppades pa att fa det billigt naja har 11 nya spel att lira nar jag kommer hem =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 kommer inte doom3 ut den 13 augusti till pc det gor den ialla fall i england i england kommer inte doom3 till xbox foren kanske 22 september och jag som hoppades pa att fa det billigt naja har 11 nya spel att lira nar jag kommer hem =) Pc versionen kommer ut den 13 i europa.xbox versionen kommer väl inte 22:a <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 var inte saker nat med 20 sept var det ialla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (redigerat) jag har inte köpa doom3 för jag har såldt min xbox sorry :rolleyes: :( Redigerat 10 Augusti 2004 av GTA KILLEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg