↗ till inläggetMen man tröttnar ju om man har en konsoll jätte längemin kompishar haft gc ända sen det kom ut och han har tröttnat stort
Köpte han nya spel när han hade klarat ut några?
↗ till inläggetMen man tröttnar ju om man har en konsoll jätte längemin kompishar haft gc ända sen det kom ut och han har tröttnat stort
Köpte han nya spel när han hade klarat ut några?
Jag tycker GC och Xbox är ungefär lika bra men ända skillnaden är spelen för att Xbox har mer coola spel och GC har spel för dom i 3-10 års åldern men det är klart att man kan spela spelen till GC ändå själv har jag flera roliga spel till GC.
Jag tycker xbox är bättre, på grund av att den är starkare och har mycket bättre spel :D
Nää du ska ha XBOX!!
// Waddis :gitarr:
Så här är det
X-box har mer 1 player spel medans GC har Multiplayer spel
Så om man har många kompisar eller ha några syskon så ska man köpa GC
Om man inte har så många kompisar och har inga syskon ska man köpa X-box
men vafan alla har olicka smak(Pippo @ 21/08-2004 22:05:13)(0012 @ 21/08-2004 21:38:05)(Halo_Master @ 21/08-2004 15:42:46)sälj x-booxet och köp GC
Varför e de nån bättre ide ??
den har bättre spel nintendo GameCube har utveklat bättre spel än Xbox.ja Pippo sluta hacka i alla du är ju aldrig på humör kanske för att du heter Pippo det rimmar på Pippad <_<
<_< Pippo rimmar inte alls på pippad lilla sk*t. <_<
↗ till inläggetmedans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på detjag vet inte om jag ska sälja mitt
xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure:
↗ till inläggetBara barnspel?jag vet inte om jag ska sälja mitt
xbox och ha gamecube vad tycker ni? :unsure:
Visa spel är barnspel men inte alla tänk på det grabben <_<
medans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på det
Men jag har ju inget gamecube !!
Xbox är den bästa konsolen. Många fler kvalitéspel. Gamecube har inte lika många kvalitéspel enligt mig. Kvalité spel är ett spel som är väldigt bra, bra grafik etc.
sälj inte xbx man får så lite pengar när man säljer beg. om du inte hade nått av dem så skule jag ta GC men nu behåll det
Om man har många originalspel till Xboxet kan man få det sålt för en hög summa. :)
men asså denna tråden e från 2004 har du fortfarande samma problem...? :o
Antagligen inte Radical Panda. Det verkar som han skaffade Xbox eftersom han inte har Game Cube. Om så är fallet så gjorde han helt rätt val.
ok resident evil e ett barnspel för digmedans gamecube sitter och utvecklar barnspel går x-box å gör de riktigt grymma! sälj gamecuben ffs! ^^ gamecubs gör också bara uppföljare, tänk själv på det
↗ till inläggetmen asså denna tråden e från 2004 har du fortfarande samma problem...? :o
...Nej :D :P
Jag skulle välja GC om jag inte hade ett chippat xbox, vilket jag har just nu. Eftersom grafiken, jao, den är sämre på GC, men den känns mer levande. Och därför så är GC bättre än Xbox. Men, nu har jag ett fet chippat xbox, vilket är 100% bättre.
Chippet kostade (Evoloution X den vanliga) 1300 :-
Och min hårdisk jag köpte kostade 2700 :- Sammanlagt 4000 Kr... Det blir ett xbox så att du inte vill ha något annat kraffs.
Köp ett GameCube men ha sälj inte dit Xbox!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in