Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 nä, askass på det men det är nåt skumt i adressen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Vad menar du? Att sidan sickar din inmatning i addressfältet? Det ska vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 sidan funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Bara för att jag inte skrivit att servern är nere betyder det inte att den är online. I den första posten står det när servern senast var uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 http://www.henke37.cjb.net/hangman/ Den länken funkade.. Bara att inte själva gubben är klar än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Gubben syn inte men jag kan hjälpa dig att göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Se tråden i poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.