Nej det är bara att ta ett liv sen själv mord
Kan Man?
blir lite tjatigt men dt funkar
Hur lång tid tar det ungefär?
vet inte tar väl nåra timmar eller dagar beroende på hur du kör
men jag rekommendera att du tar med minneskortet o kör hos kompisar med ditt minneskort
för då blir dt fler masther men på ditt kort
kom alltid ihå att dt ere kortet somn räknas inte skivan
Det tar typ 15 timmar.
Ok vad jobbigt
håller med :o
hehe
man ska inte köra 700 matcher det är en lögnnn!!!!!!jag körde 100 matcher ungefär!!!
jag körde 700 melee matcher...
för att få Mew2
Enligt mig har du 2val. 1.Kör med en kompis ett liv och gör självmord så går matcherna fortare. 2.Sätt 4datorer på level9 och alla med 99liv, så låter du den vara på länge utan att göra nått själv, fast du måste sitta bredvid men då kan du läsa en bok eller göra nått annat skoj med kompisarna eller själv.
nej dt är det inteman ska inte köra 700 matcher det är en lögnnn!!!!!!jag körde 100 matcher ungefär!!!
ifall man kollar i records så stod dt att mew2 kom 700 matcher efter original
gubbarna kolla på nintys sida nintendo.com
Det är om du spelat 20 timmar totalt om du räknar alla matcher. Så om han kommer efter typ 100 matcher så är det för du spelat mycket innan.
Det är alltså efter den matchen när din totala tid i vs matcher(du kan köra mot datorer eller kompisar) slår 20 timmar så möter du han när matchen är slut men man måste spela matchen helt och inte trycka på reset. Du kan se på data hur många timmar du spelat i jag tror vs records.
Okej tack så jätte mycket
Nej, det måste man inte
Jo det måste man