UtaO Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Hallå, jag har kommit till tåg banan "Paris-nice" tror jag den heter. Jag har träffat Norman Soth och spelat in hans telefon samtal med Laser Micen, efter samtalet så går han tillbaka till hytten där man träffade honom, måste man skynda sig tillbaka före han så han tror att man varit där hela tiden?? För när jag loadar min saving där han har gått tillbaka så blir det automatiskt Mission Falied efter 5 sek! Någon som vet??
samfisher Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Den Banan Har jag Klarat Jag Har för mig att man ska döda norman soth lyssna vad Lembert säger(din chef).........Eller Så Tror Jag man ska Fly!!!
UtaO Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2004 Det står på info grejset "Killing Norman Soth will result in mission failed" så jag tror inte man sak döda honom och fly är det jag måste jag ha hjälp med, för jag kan inte eftersom det blir automatiskt Mission Falied efter 5 sek! hur jag än gör slår ner nån, gömmer mig eller vadsom helst så förlorar jag! Lambert säger att jag ska längst fram till tåget o klättra ut på taket eller nåt sånt. men jag måste ha hjäälp!
Pippo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag råkade!!! säkert...................... <_<
Rekommendera inlägg