^_^ Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 att det fongerar trer jag? og sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nee men så kul är det inte med buggar för om man får det i ett uppdrag så kanske man förlorar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Min Tanke om San Andreas är att det kommer att vara välldigt mycket frihet i spelet och mycket bra! :lol: Men som sagt en del buggar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Kanske de men asså de värkar vara riktigt stort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nog det största spel "banan" som gjorts varje stad e ju lika stor som vice city och det finns tre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Coolt! Mhm... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kan du skriva hela meningar du kommer alltid med: coolt, jag också, tycker jag med..ganska störande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg