# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Om jag hade rymt så skulle jag ha åkt utomlands i 20 år.. De kan kolla upp när & var du reser. <_< Du är gripen inom en vecka. Om det tar lång tid. Citera
Schassen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 det här kanske inte hör hit men jag läste att Saddam Hussien (stavning?) kanske ska sitta i fängelse här i sverige. Och varför han ska det är för att vi har så snälla fängelser här i sverige om man gämför med andra länder. Citera
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 det här kanske inte hör hit men jag läste att Saddam Hussien (stavning?) kanske ska sitta i fängelse här i sverige. Och varför han ska det är för att vi har så snälla fängelser här i sverige om man gämför med andra länder. Han ska f*n inte få sitta i fängelse. Han ska skjutas till döds omedelbart efter rättegången. :angry: Ett av tidernas största svin. Citera
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 ja,men han till sverige skulle inte tro det Citera
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 ja,men han till sverige skulle inte tro det Döms han till fängelse BLIR det Sverige med stor sannolikhet. Vi är förj*vla mesiga i Sverige. Kan inte säga nej. :angry: Citera
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Citera
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. Citera
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 (# 21 @ 05/08-2004 16:15:32) ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. ja men helst det första alternativet... Citera
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 (ps2_boy @ 05/08-2004 16:16:48) (# 21 @ 05/08-2004 16:15:32) ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. ja men helst det första alternativet... Tänk realistiskt. Citera
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Om han kommer till sverige borde han inte få mer än väggar i sitt fängelse! :angry: Också ska han bli piskad som f*n! Citera
Jhonen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Spelar ju ingen roll vilket fängelse han kommer till. Dom andra fångarna kommer ju slå ihjäl han inom en vecka. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.