# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Om jag hade rymt så skulle jag ha åkt utomlands i 20 år.. De kan kolla upp när & var du reser. <_< Du är gripen inom en vecka. Om det tar lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 det här kanske inte hör hit men jag läste att Saddam Hussien (stavning?) kanske ska sitta i fängelse här i sverige. Och varför han ska det är för att vi har så snälla fängelser här i sverige om man gämför med andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 det här kanske inte hör hit men jag läste att Saddam Hussien (stavning?) kanske ska sitta i fängelse här i sverige. Och varför han ska det är för att vi har så snälla fängelser här i sverige om man gämför med andra länder. Han ska f*n inte få sitta i fängelse. Han ska skjutas till döds omedelbart efter rättegången. :angry: Ett av tidernas största svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ja,men han till sverige skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ja,men han till sverige skulle inte tro det Döms han till fängelse BLIR det Sverige med stor sannolikhet. Vi är förj*vla mesiga i Sverige. Kan inte säga nej. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Håller meeeeee :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (# 21 @ 05/08-2004 16:15:32) ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. ja men helst det första alternativet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (ps2_boy @ 05/08-2004 16:16:48) (# 21 @ 05/08-2004 16:15:32) ifall han kommer till Norrtälje.... så kastar jag över en bomb mobil :lol: som spränger han i bitar då kanske jag blir hjälte!! Eller så får du åka till fosterfamilj. ja men helst det första alternativet... Tänk realistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Om han kommer till sverige borde han inte få mer än väggar i sitt fängelse! :angry: Också ska han bli piskad som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Spelar ju ingen roll vilket fängelse han kommer till. Dom andra fångarna kommer ju slå ihjäl han inom en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.