# 21 Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Spelar ju ingen roll vilket fängelse han kommer till. Dom andra fångarna kommer ju slå ihjäl han inom en vecka. Det får vi hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Om han kommer till sverige borde han inte få mer än väggar i sitt fängelse! :angry: Också ska han bli piskad som f*n! Om det ändå vore så väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Angående fångarna (Som ämnet i stort sett är riktat mot) tycker jag Sverige ska ta mod till sig och be F.B.I eller nåt om hjälp.. :rolleyes: Myndigheterna sitter ju bara vid kaffebordet och försöker komma på nån bra ursäkt till flykten.. :angry: FBI!!?? Dom är ju värsta mjukisarna. CIA är vad som gäller. KGB går också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Har en syrra som har en vän som sitter i fängelset för: misshandel kidnappning och ehh... tror det var grov utpressning eller nått liknande. Han har ett Ps2 på sitt rum och egen TV. För övrigt är det nog en cell. Typ som mitt rum. Skillnaden är att jag VÄLJER att sitta där. Andra hamnar där pga ett eller annat. Tror ni Sadd Huss (jobbigt att skriva) Blir ihjälslagen i fängelset? Typ som våldtäcktsmän? Det är inte så välkomna inne på kåken. Blir typ dödade. Hörde talas om ett "självmord" där en kille hade huggit sig själv i ryggen 23 ggr. Sannolikheten att man lyckas hugga sig själv 23 ggr i ryggen INNAN man dör är inte så stor enligt mig... Varför vill man mörka ned något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 snacka om historier!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 just det lägga en blykula i pannan på honom hur svårt kan det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.