Gäst NightShade Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Hej alla! :D Jag har just köpt Counter-Strike : Condition Zero allt går bra ock sånt men jag har upptäckt en grej... :( När jag trycker på D för att gå till höger (vilken riktning som helst) så går min gubbe till höger men när jag släpper D så fortsäter han att gå till höger en liten stund! Det här iriterar mej väldigt mycket! Jag kan inte fatta varför det händer min data ska kunna klara av Counter-Strike : Condition Zero utan problem. Detta har aldrig hänt när jag spelade 1.6 eller 1.5 Om någon har haft samma problem eller vet hur man ska göra för att fixa det snälla HJÄLP MIG! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V.I.P Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Kan det vara tanjenterna som fastnar för det var det för mig en gång! MVH:Annonym Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 nej det är det inte... :( Om någon har någon annat förslag så säg. kan man skriva in nåt komando i konsolen kanske? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har upptäckt en grej. Att det brukar bara hända den grejen när jag kör aim maps... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Mobbat så händer det inte hoss min kompis... Redigerat 5 Augusti 2004 av Hubery Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det har aldrig hänt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 gå till options sen till keybord sen use default.... pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Ok. Men jag tror inte det funkar dock... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag tror kanske det är bugg i den banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag tror kanske det är bugg i den banan vilken bana? han skrev aim ''maps'' hade samma problem på 1.5 med mussen den började skjuta av sig själv ibland.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Aaa ibland så skjuter musen av sig själv... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 men funkade dt jag sa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.