Gäst anubis Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 hej! allså om ni har nått att sälja eller byta mot nåt så skriv det här.jag har eet oanvänt fotbol pc spel euro 2004.jag köpte det för 399:- och eftersom det ebegagnad fats jag inte kört kanske 149:- vore ett bra pris men ajg vill gjärna ha det i poäng istället 6.000 poäng mot spelet.ni kan även anonsera nått jag vill köpa ett gamecube om nån villl sälja med spel till.och om nån har nått viktigt(bara viktiga grejer)kan skriva det här om nån vill ha avatar sälj det här eller köp! nu drar vi igång :) Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Har du tänkt på att det finns en såkallad Marknad på sidan? Citera
Laithean Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Det handla visst om poäng men jag vill inte köpa nått.... Citera
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 jag är inteserat om du ha ps2 spel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.