NosH Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 är det smart att stjäla poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Nej jag tror inte de.. inte jag iaf.. :huh: ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Nej :rolleyes: kolla hur mycket minus jag ligger på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Näpp, först måste du köpa en grej i affärn för 400p! För att gå med vinns måste du ju stjäla åtminstone 500 för mindre än 100p är ju onödigt! Om du misslyckar blir du av med 1000p plus de 400 som du la ut på grejen! Med andra ord: antingen blir du 100p rikre eller 1400p fattigare! Tackar #21 för att han lärde mig denna uträkningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirby Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det e ju heller inte kul för den du själ av :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Det e ju heller inte kul för den du själ av :( bra sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 onödigt att stjäla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 onödigt att stjäla men man kan ju få poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 onödigt att stjäla Det kan man säja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Onödigt att själa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (Samus the king @ 05/08-2004 13:35:15) onödigt att stjäla men man kan ju få poäng Men det är iaf onödigt själa poäng..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 kan va bra och dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.