Farenhait Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har ett 2i1 spel som jag köpt det är Pokemon Guld och Silver. Det är så tråkigt att behöva börja om hela tiden, snälla hjälp............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 köp ett nytt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 piratkopierade spel är oftast felgjorda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 det är väl för att du köpt det utomlands Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 mitt grön är köpt utomlands oh det gå inte att spara :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 fråga dom som du köpte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg