Fire Fox Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 På andra banan "Chozo Ruins" finns det ett rum där man ska scanna 4 runor . jag kan hitta 3 men var finns den fjärde ? kan nån säga vart alla är i rummet ? tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tror att den e gömdjag har inte spelet men jag har spelat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 kolla ifall den e gömd bakom nån pelare eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Det finns redan en sån här tråd. Hitta inte på något dumt nu. Fråga de på den andra tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 en finnshögst up i ett träd, en under ett par "venom weeds", en på en väg efter att man åkt med Morph bollen och den sista kommer jag inte ihåg var den var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 en till tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 oj dt blev visst lite fel där---- jag kommer inte ihåg när jag spela detta spelet senast utan man kan inte vara sån där som hatar att spela såna spel men man kan inte ha nån sån här tråd någon mer gång nu hej då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 Vad babblar du om :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 fatta nada av de där :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg