Gäst RedSnake Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 När möter man Gonzap för andra gången och hur kommer man till teamsnagnemhideout eller vad det nu heter. Jag har klarat dom 3 första colosseumen och Realgam Tower vad ska jag gjöra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) väldigt onödigt att skeiva två likadana ämnen.fast jag ska inte vara så hård mot en ny medlem.välkommen Redigerat 5 Augusti 2004 av SSBM Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vart är gonzap??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 I snagem hideout. Efter att du klarat honom i Realgam tower men om du snodde hans skarmory kommer du inte kunna utmana honom mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Gonzap är i Realgam Tower första gången.Jag är ny här på fuska.se så jag råkade lägga ut samma sak 2 gånger :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Kan man inte klara spelet om man har fångat Skarmory och hur kommer man till snagnemhidout? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Gonzap är i Realgam Tower första gången.Jag är ny här på fuska.se så jag råkade lägga ut samma sak 2 gånger :(tro inte att du kan göra vad du vill bara för att du är ny <_< ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag vet! Man ska besegra den där med grönt hår i Pyrite town och sen finns Team snagem huset på kartan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Men jag visste inte att man kunde möta Gonzap två gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) Måste man klara MT Battle eller nåt för att få fajtas med honom? Han vill inte fajtas mot mig .Han bara säger nåt pladder som jag inte förstår Redigerat 8 Augusti 2004 av RedSnake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Magne,har du snott hans skarmory? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg