farhad88 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 på www.gamefaqs.com skriver de att man ska hoppa på bowser i world 8 på super mario brothers 3 och sedan vänta en sekund det vill säga jag ska vara ovanför bowser när han blir taggig och sedan hoppa på honom igen och vänta en sekund och fortsätta göra så men inget händer Snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Du ska lura honom att hoppa ner och krossa tegelstenarna (det röda i mitten), så att han ramlar ner. Han måste hoppa på samma ställe flera ggr. Man kan också ha eldblomma och skjuta massor med ggr på honom, men jag vet inte om det funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
farhad88 Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 det finns inga tegelstenar på world 8 båten där en boss finns som man ska döda innan man kommer till borgen Vad menar du ouagadougo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 han menar en sista bossen. Bowser, det var det du skrev, att du inte visste hur man klarar honnom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
farhad88 Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Hejsan No fear Jag menar faktiskt bossen som finns på båten på world 8 på super Mario brothers 3 det vill säga bossen man ska klara av för att öppna nyckelhålet som blockerar slottet där bowser finns, men det finns inga tegelstenar på båten där bowser finns som han menade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Hejsan No fear Jag menar faktiskt bossen som finns på båten på world 8 på super Mario brothers 3 det vill säga bossen man ska klara av för att öppna nyckelhålet som blockerar slottet där bowser finns, men det finns inga tegelstenar på båten där bowser finns som han menade det har du rätt i. det finns inga tegelstenar på mini-bossen innan. :) men det är väll bara göra som du gjort med dem andra små bossarna hoppa på honnom, sedan gå iväg fån honom c:2 sekunder och upprepa detta 3 ggr ;)ps. du ska inte hoppa på honnom nör han är taggig. när han går/flyger eller vad han nu gör så ska du hoppa på honnom Redigerat 7 Augusti 2004 av No Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
farhad88 Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hejsan no fear jag har faktiskt hoppat på honom och gått ifrån honom cirka 2 sekunder och gjort detta tre gånger som du har skrivit men det öppnar inte nyckelhålet som blockerar slottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag tror att det bara finns 1 båt på world 8, och nyckelhålet som den öppnar tar öppnar inte vägen till bowers slott. Om du har kört dom vanliga banorna så kommer du till en borg där det finns en boss på rullband (har förklarat för dig förut hur man kommer dit). Efter den ska du genom röret åt vänster så kommer du att se bowsers slott. Innan det finns en liten pansarvagnsbana som du ska klara. Hoppas detta hjälper dig, farhad88. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
farhad88 Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hejsan ouagadougo när jag har klarat borgen går jag till vänster och där går jag in i röret och sedan till en pansarvagnsbana, men när jag har klarat pansarvagnsbanan så öppnas ej nyckelhålet som blockerar till slottet, jag har gått till vänster efter borgen det vill säga till pansavagnsbanan men det hjälper inte att nyckelhålet som blockerar bowsers slott öppnas ej när man har klarat av pansarvagnsbanan, om du warpar till world 8 så ser du själv att det finns ett nyckelhål efter pansavagnsbanan, förstår du mitt problem nu kanske Snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 I så fall ätr nog problemet att det är fel på spelet, för nycelhålet ska öppnas när man klarat bossen på pansarvagnsbanan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 sissta är lätt som en plätt. så fort du kommer in till honom hoppar du derekt på honnom medan du skuter eldbollar. gör du det tillräkligt snabbt behöver du inte hoppa av honom :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
farhad88 Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Hejsan Zoro Tack så mycket, men om det tipset du gav mig inte hjälper så kan du väl hjälpa mig mer om jag inte lyckas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg