💬
Logga in
Fuska.se

Super Mario64

68 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hur många stjärnor har ni tagit? Jag gjorde denna tråd på grund av att den andra blev låst.

Nivå 9 · Veteranfuskare

alla 120 såklart....min kompis har 119...han har inte fått 100 mynt på tick tock klock.... =) <--- glad

Nivå 4 · Lärling

120

Nivå 9 · Veteranfuskare

vilken tycker ni är den svåraste banan....jag tycker att tick tock klock kan va jobbig..men den roligaste är ändå Rainbow land

Nivå 1 · Novis

jag vet inte kanske tick tock klock

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

Den roligaste banan är sista gången man möter Bowser.

Nivå 9 · Veteranfuskare

vilken är det..? komer faktiskt inte ihåg

30 Nov 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #8

dET ÄR NÄR MAN MÖTER SJÄLVA BOWSER OCH NÄR MAN HAR KASTAT HAN PÅ NÅGON SÅN DÄR BOMBSAK SÅ SKAKAR HAN AV PLATTFORMSDELARNA SÅ ATT DET BLIR EN STJÄRNA TILL SLUT. Det blev visst fel med inlägget!!??

Nivå 9 · Veteranfuskare

aa...just det...den är faktiskt rolig...vilka bossar kan man möta...jag kan först den där stora bomben och den stora stenen sen finns det 3 bowser vilke fler finns det..?

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #10

Det finns Wiggler Squirm.

7 Dec 2003
Nivå 3 · Lärling

vem e wiggler squirm?

Nivå 1 · Novis

Hej, jag har precis börjat på spelet så jag har 2st stjärnor, men jag ska spela det igen.. MvH dklennarth

8 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

det där var lite onödigt...men vilken bana finns wiggler squirm

Nivå 1 · Novis

Hej, onödigt?? Jag svarade på en fråga om hur många stjärnor jag hade från Luigi o svaret blev 2st, för jag är i början av spelet.. MvH dklennarth

Nivå 2 · Novis

Jag har ju klarat Mario64 men det var f*n en eon sen :P Men iaf... man hittar Wiggler Squirm på den dära banan när man kan vara både liten och stor på. Vad den nu heter

Nivå 1 · Novis

Hm, jag vet inte vad den är, så jag kan inte svara på det.. mvh dklennarth

Nivå 9 · Veteranfuskare

jaha.... Tiny huge island.... men vilken är bossen? Är det den där Larven inne ii minitunneln?

Nivå 1 · Novis

Hej, eftersom jag i början av spelet vet jag ingenting ännu, så någon boss med det namnet vet jag inte om.. Får nog hålla på med spelet senare, men det är kul i alla fall.. Har klarat 1:a bossen bara :) mvh dklennarth

10 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #19
jaha.... Tiny huge island.... men vilken är bossen? Är det den där Larven inne ii minitunneln?
Ja, och den heter Wiggler: Don´t forget that.
11 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

det ska jag inte göra.... tack..

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.