det ska jag inte göra.... tack..!!!
Super Mario64
Ursäkta mig, men du gjorde ett gammalt vanligt misstag. Du får nog anmäla en av dina inlägg(om du orkar). Vilken bana tycker ni är tråkigast?
det har jag redan gjort....(anmält)...tråkigaste...vet inte...men de med Flgar mössan är klart roligast.. men bana nr 6..i den där oljepölen är rätt tråkig... kommr inte ihåg vad den hette men det finns i källaren med eld och sandbanan
Hazy maze cave. Den är lättast. Jag gillar väl Bossbanorna lite mer.
hazy mazy cave är kanske lättast men den är tråkigast...
nja, jag tycker Rainbow Ride.hazy mazy cave är kanske lättast men den är tråkigast...
tycker du att den är tråkigast...den är en av de som jag tycker är mest kul.. =)
Nej, jag menar Jolly Roger´s Bay och den där vid andra stjärn-portern.
jolly rogers bay är tråkig, ja...
Det är ju musiken som gör det tråkigt för mig!!
den är lite tråkig...tick tock klocks musik är något stressande...
Nej, den låter ju nästan lika som många andra banor, som Rainbow Ride!den är lite tråkig...tick tock klocks musik är något stressande...
och som peach secret slide...men den är ändå jobbigast.. =)
Ja, när man ska slå 19 sekunder.och som peach secret slide...men den är ändå jobbigast.. =)
om man ska får en stjärna för andra gången ja...
Det var det som jag menade. Vilken musik tycker du är bäst på själva banorna?? Jag vet inte just nu.....
Jag tycker att Musiken på Caves elelr vad den heter är bra! Ni vet den typiska musiken när Mario är nere i underjorden! Den musiken äger!
Jag tycker den när han har metall-dräkten! (Lugnt)
Ja det tycker jag också MEN! det är ju ingen direkt ban-låt om man säger så
Men då tycker jag att Bowser´s musik när man möter han är bäst.