jag digggar den där med stora och små svampar...
Super Mario64
tiny huge island...den banan när Apan tar ens mössa... den är rolig..
Vänta lite... Den heter Tall tall Mountain.tiny huge island...den banan när Apan tar ens mössa... den är rolig..
Hur många stjärnor har ni tagit? Jag gjorde denna tråd på grund av att den andra blev låst.
jag har bara 84... fast jag spelar det inge mycket längre...
Det gör inte jag heller. Jag brukar spela mer nya spel. Men hur som helst så har jag tagit alla stjärnor utom en.Hur många stjärnor har ni tagit? Jag gjorde denna tråd på grund av att den andra blev låst.
jag har bara 84... fast jag spelar det inge mycket längre...
Vänta lite... Den heter Tall tall Mountain.tiny huge island...den banan när Apan tar ens mössa... den är rolig..
juste ...glömde...blandar ihop dom banorna....favvo musiken är när man har på sig Flygar hatten..
Den fick vi inte ta, jag sa bästa ban-musik. Annars hade jag tagit metall-dräkten som favóritmusik.Vänta lite... Den heter Tall tall Mountain.tiny huge island...den banan när Apan tar ens mössa... den är rolig..
juste ...glömde...blandar ihop dom banorna....favvo musiken är när man har på sig Flygar hatten..
Jag tycker den när han har metall-dräkten! (Lugnt)
du skrev ju Metallmössan...då tog jag och skrev Flygar hatten...
Jag vet, men jag glömde bort vag jag sa. Om det var bästa musiken över huvud taget eller bästa ban-musiken? Men det behöver du inte grubbla över.
jag vet inte vilken som är bäst men rainbow road är bra...
Vad faan är det för bana... Kanske menar du Rainbow Ride??jag vet inte vilken som är bäst men rainbow road är bra...
rainbow ride då...blandar i hop mario kart 64 rainbow road..
Jag märker det... hehe... men ändå, jag förstog vad du menade.
Va bra....
Ja det var det....... Jag spammar bara lagomt... hehe
vilken tycker du är bäst..?
Jag tycker att musiken är bäst på Hazy Maze Cave.. kommer inte på någon annan just nu som jag tycker är bra.vilken tycker du är bäst..?
jaha..den...den är något bra, ja...
jag tycker den bästa låten är när man möter andra bowser.... det är ochså min Favvo boss
låter inte alla bowser bossar lika dant