NosH Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Getingar är värst. Speciellt om man är allergisk mot getingar. är du det Citera
Jhonen Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Jag hatar kryp! På natten när man ska sova hör man BBBBBBBBBBZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och varje gång man sitter ute och äter kommer hela bisamhället och ska vara med. :angry: Det finns nog bara ett kryp jag gillar: Nyckelpigan! Citera
Gäst 0012 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) hatar Spindlar såna dära som har långa ben och smalla hänger hela tiden 1 i dörren men fågel spindlar är fina men dem bits myror hatar jag såna dära små vita maskar fluggor och byggor och bromsar men gettingar är inte farligt bara om man retar dem han vill väl altid kolla på dem och prata med dem när dem gör sitt jobb :).myggor i värst dem suger vårt värdefula blod :visslar:flygmyror hatar jag förut vi var på lägger när jag ville kolla på fönstret så var det en mängd med fönster alla gömde sig under teket.jag gillar fjärilar humlor gettingar och trollsländor och gulliga lilla nyckelpiggan :) Redigerat 9 Augusti 2004 av Thunder-Pikachu Citera
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Den där fågelspindeln kan ta sig den oxå jag hatar alla sorters spindlar.... :gitarr: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.