kevinhö Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vad ska man göra när man har kommit för bi bron jag har got ner och till höger ;) jag vill inte gå till venster för där finns ultimata digimon och jag har bara level 6 på min högsta :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 ~:Bonusfråga!:~ vad snakar du om för spel digimon2003 elle någe annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 det är väll samma kan nån hjälpa mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 vad heter ultimat digimonerna? kanske kan hjälpa om du berättar de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag vet ej vad dom heter jag har monmon och renamon och agumon jag har alas cempions dom är hookmon och greymon och kyubimon :P :bah: :zzz: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 bra då vet jag villket spel det är! jag kan någ hjälpa dej... har du komit till en stad där det finns en very big Aridramon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 nej jag har aldrig kommit dit men jag har kommit till ett spindel väv för länge sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 du kommer senare att möta en typ gym ledare... så jag råder till at träna din starkaste till level 20...(inte skill level 20) då får den en ultimat utveckling! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 7 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 men vad är skill level det undrar jag ;) ska jag träna mina champion till någon level greymon är på level 2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 bara champion, ultimat och megas har skill levels lätt överstat-skicklighets nivåer... de är skill levels... det är mycket lättare att få hög skill level än normala levlar... ;) och jag säger... i skill level 60 lär sej greymon nova blast! :lol: men tills des får du nöja dej med andra olika digiutveklingar... :huh: Fattar ru? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hacker Timpa Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jag kan inte hitta de 5ecips hur hittar man dem :( Men jag har :rambo: Vemon :medieval: Kotemon :evil: Agumon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 veemon? Veemon går inte att få i 2003! tror jag... tänker... nej... hur långt har du komit? har du spöat några "gym ledare?" är du i Amastrue? (eller hur man nu stavar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg