0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 men om jag kör zelda the windwaker och sparar data på mitt memory card, om jag sedan säljer det (när jag kommit halvvägs) kan han inte börja om på nytt spel eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 men om jag kör zelda the windwaker och sparar data på mitt memory card, om jag sedan säljer det (när jag kommit halvvägs) kan han inte börja om på nytt spel eller?? Han måste ha ditt minneskort om han ska fortsätta där du var. Annars vad är mening med ett minneskort?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 okej... förut trodde jag att man typ "brände" in sparat data i NGC skivan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 jag tänker lite konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 de måste vara begangnad eller kanske jätte dåliga spel det kan vara det men inte såna spel t.ex ssbm eller zelda wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 joho jag lovar allt kostar 50 visa kostar 250 helt nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort. Alltså, jag förklarade bara att det var bra med minneskort. Jonny moto, har du något eget företag(skojar)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 eeehhmm... de kan inte stämma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 nej jag vet..kan inte jonny moto skriva hemsidan eller adressen till den affären om det nu är en affär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 joo exakt kan han inte gö de så vi får reda på de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 30 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 han har ingen adress och han har ingen affärr han har spelen hemma hans kompis har en afärr han köpte dom biligt och sen säljer handom :!: :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg