Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vad ska man göra när man har besegrat alla i Team snagem huset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag tror du får ett mejl där det står men du ska sno alla pokemon du hittar. Det är det ända man ska göra när man klarat sista bossen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 6 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Vem då sista bossen. Jag har bara mött Gonzap en gång om det är han du menar och jag har inte fångat hans Skarmory. Möter man honom igen inne i Team snagem huset eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Jag har gått runt och varit nästan överallt men jag har inte fått något e-mail. Hur lång tid tar det egentligen eller vad behöver man göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Det verkar ju konstigt att spelet skulle vara slut redan där. Bovarna är ju fortfarande borta från fängelset t.ex. Varför ska man få Amulet coin så sent för att spelet sedan ska vara slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Har du snott alla snagem snubbars pokemon? Och om du undrar var man hittar bovarna så är dem med Makuhita i borgmästarns hus i Phenac och Dem där tjejerna där man mötte Miror.B första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Måste man fånga alla snagem gubbars pokemon för att komma vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 När du klarat sista bossen(cipher head evice)så finns det bara uppdrag som är till för att leda dig till alla olika shadowpokemon. Så kolla din snag list ofta och se vilka pokemon du inte fångat och på dem du inte har kollar du vart dem möttes. Många tränare med shadow pokemon kommer fram i snagem huset precis efter att du går förbi datan. Sno deras shadow pokemon så slipper du möta den ciphern igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Så spelat slutar efter man har fångat dom pokemonen. Jag har hört talas om att det finns en tränare på Outskirt stand som har togetic. Stämmer inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Vi har fångat Togetic nu. Finns det mer att göra? Hur får man Ho-Oh ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man får Ho-Oh när man renat alla 48 pokemon och klarat MT.Battle i colosseum battle..........................tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thyndra Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 vilket jobb att rena alla dessa. får se om jag orkar. är det någon som vet ifall det verkligen är så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg